USB Debian Installer etch RC1

Χτες χρειάστηκε να κάνω μια εγκατάσταση ενός συστήματος με Debian. Είπα λοιπόν να δοκιμάσω την έκδοση etch RC1 του Debian-Installer. Ελλείψει CDROM δοκίμασα την εγκατάσταση με τη χρήση USB image:

Κατεβάζετε το boot.img.gz, το αποσυμπιέζετε και το κάνετε dd σε ένα USB flash (εγώ δοκίμασα με ένα Walletex από το Πλαίσιο – όχι δεν είμαι ικανοποιημένος από το stick παρά μόνο από την τιμή του).

# gunzip boot.img.gz
# dd if=boot.img of=/dev/sda

Δεν έχετε τελειώσει όμως! Αν πάτε να κάνετε την εγκατάσταση κάνοντας boot από το USB stick, ο debian installer θα σας πει πως δεν βρίσκει κάποιο ISO image για να κάνει την εγκατάσταση. Δεν γνωρίζω εάν αυτό είναι λάθος του D-I , ξέρω όμως το workarround: Αν στο stick μετά το dd αντιγράψετε στο root directory (του stick) το netinst CD ISO image του D-I, η εγκατάσταση γίνεται κανονικά χωρίς κανένα πρόβλημα. Για αυτό το λόγο το USB stick σας πρέπει να είναι από 512MB και πάνω.

Update: O φίλος galaxico ισχυρίζεται πως θα έπρεπε να είχα διαβάσει το http://d-i.alioth.debian.org/manual/el.i386/ch04s04.html. Ναι, μετά από N-installs του Debian με CDs και floppies θα έπρεπε να περιμένω κάτι διαφορετικό από το USB install…

SQO-OSS

SQO-OSS aims to assist European software developers in improving the quality of their code, and to remove one of the key barriers to entry for Open Source software by providing scientific proof of its quality.”

[via]

 

Wow!

Ο “Αθέατος Κόσμος” μόλις ανακάλυψε το Nigerian Spam!

BTW, όποιος έχει όρεξη ας διαβάσει τις περιπέτειες του Νιγηριανού κ. Philip Ukulele καθώς προσπαθεί να συνεργαστεί με τους πρόσφατα αυτονομηθέντες από την Ελλάδα Γλυκοτσούτσουνους, των οποίων ηγείται ο Λυκάων Σπαρτιατικός.

(Όχι δεν είμαι εγώ αυτός)

Υ.Γ.1:  Για τα έγκυρα συμπεράσματα του  “Αθέατου Κόσμου” μπορείτε να δείτε εδώ και εδώ (thanks to Lida).

Υ.Γ.2: Η λέξη είναι “φυτό”, “φύτουλας”, “φυτούκλα” , αλλά σίγουρα όχι “φύτακλας”.

LOPSA

Χτες το LOPSA έγινε ενός έτους. Πριν μήνες “καθαρίζοντας” το mailbox μου από το sage-members παρακολούθησα αυτή τη διδακτική διάσπαση από το USENIX / SAGE που δείχνει πως οι (online) κοινότητες (και το powergame για τον έλεγχό τους) δεν διαφέρουν σε καμιά γωνιά του πλανήτη. Ή τουλάχιστον έτσι κατάλαβα από τα 1000+ emails που διάβασα μέχρι να οριστικοποιηθεί η διάσπαση.

Ελπίζω να ωριμάσει γρήγορα ο νέος οργανισμός ώστε να έχει νόημα και για όσους είναι εκτός USA να ασχολούνται με τις δραστηριότητές του.

[via]

Open Web Application Security Project

OWASP Greece Local Chapter: “Το ΟWASP (Open Web Application Security Project – http://www.owasp.org) αποτελεί μία πρωτοβουλία που αποσκοπεί στον εντοπισμό και στην καταπολέμηση των τρωτών σημείων του λογισμικού τέτοιων εφαρμογών. Όντας ένας μη κερδοσκοπικός οργανισμός, ακολουθεί την ιδεολογία του Ελεύθερου/Ανοικτού λογισμικού, παρέχοντας δωρεάν αλλά επαγγελματικής ποιότητας έγγραφα, εργαλεία και πρότυπα. Παράλληλα, ενισχύει τη διοργάνωση συνεδρίων και τοπικών ομάδων εργασίας (local chapters), τη δημοσίευση άρθρων και συγγραμμάτων, καθώς και την ανταλλαγή απόψεων μέσα από forums και mailing lists. Το OWASP απαριθμεί μέλη σε όλο τον πλανήτη, συμπεριλαμβανομένων μεγάλων οργανισμών και εταιριών του χώρου όπως VISA, Deloitte, Unisys, Foundstone, και άλλες.”

[via ntua.announce]

Ειλικρίνεια

Ας υποθέσουμε πως ο υπολογιστής σας (αδιάφορο εάν είναι φορητός ή επιτραπέζιος) έχει τα “χάλια” του και ζητάτε βοήθεια από τον σκλάβο φίλο σας που ξέρει από αυτά. Όταν λοιπόν σας ρωτήσει:

– Μήπως βλέπαμε τσοντούλες;

μην απαντήσετε:

– Εγώ; Ποτέ!

Από τρεις ανθρώπους δεν μπορεί να κρυφτεί κανείς: Τον οδοντίατρο, το γυναικολόγο και αυτόν που του φτιάχνει τον υπολογιστή.

reddit

Γράφτηκα και στο reddit.
reddit_300×250a.gif

Δεν είναι ότι δεν έχω δουλειά να κάνω. Είναι που είναι τόση που έχω αρχίσει να απελπίζομαι.

Δικτυακή πύλη για το εκπαιδευτικό λογισμικό ανοιχτού κώδικα

“[…] Ο παρών δικτυακός τόπος έχει ως στόχο αποκλειστικά την ενημέρωση της εκπαιδευτικής κοινότητας για το ΕΛ/ΛΑΚ στην εκπαίδευση και την παρουσίαση εκπαιδευτικών εφαρμογών ανοικτού κώδικα και όχι τη διανομή λογισμικού ανοικτού κώδικα για χρήση στα πλαίσια του μαθήματος. Τα προγράμματα και οι εφαρμογές ανοικτού κώδικα που παρουσιάζονται μέσω της βιβλιοθήκης λογισμικού δεν έχουν τεθεί σε διαδικασία πιστοποίησης και συνεπώς δεν αποτελούν πιστοποιημένο ή εγκεκριμένο από το ΥΠΕΠΘ λογισμικό.”

(οι υπογραμμίσεις δικές μου)

[via]